Booster Plugin jest to biblioteka która zwiększa możliwości serwera. Zmniejsza pingi, poprawia wydajność.
Instalacja:
W cstrike\addons stwórz folder który nazwiesz booster. Wypakuj całe archiwum do tego folderu. Idź do cstrike\addons\metamod\plugin.ini i dopisz następującą linijke:
Kod:
win32 addons/booster/booster_mm.dllKonfiguracja:
W addons/booster stwór plik który, nazwiesz booster.cfg , tam dodaj następujące linijki: // booster_show_connmsg x (0 = wylaczone, 1 = mala wiadomosc, 2 =duza wiadomosc) // Pokazuje w konsoli informacje niepołączającym sie graczą. booster_show_connmsg 1
// booster_autofps x (x = 0 to 1000, 0 = no target FPS) // Automatycznie zmienia wartość sys_ticrate w archiwum i ogracnicza graczą FPS serwera (jesli to //mozliwe). // Nie jest polecane ustawianie FPS wiekszych niz 200 // Autofps zmienia sys_ticrate, co robi to kompatibilne z każdym booster_lite_mode oprocz // opcji 3. booster_autofps 200
// booster_minsleepms x (x = 1 to 10, 10 = no change to multimedia timer) // Wpływa na automatyczy system czasur sprawia ze HLDS spi przez czesc czasu. Ustaw to // nizej niz podstawowa wrtosć, wtedy nastapi większa konsupcja procesora przez HLDS. Dla wartosci //mniejszych niż 3 // Nie jest polecane dla procesorów i/albo systemów które sa nie stabilne. booster_minsleepms 5
// booster_force_systicrate x (x = 0 to 10000, 0 = lpozwól Booster2 ustawic tą wartosc samodzelnie (no force)) // Booster2 wpływa na wartosć sys_ticrate . Jesli używasz tej opcji ustaw booster_autofps na 0 // i booster_lite_mode na 3, przez ta metode sys_ticrate nie zostanie zmienione przez ustawienia gracza. // Powinieneś pozwolić ustawic sys_ticrate w twoimr server.cfg, ręcznie ta wartośc może // problemy z niektórymi częsciamif Booster2. booster_force_systicrate 0
// booster_cpu_enabled x [0 to 2] (0 = off, 1 = on, 2 = Kontroluje procesor tylko - nie zarząda aktywnie procesorem) // Booster2 moze monitorować procesor i użyć multimedialnego czasu żeby zredukować niepotrzebne //procesy booster_cpu_enabled 0
// booster_cpu_spikemax x // Jeśli zarządzanie procesorem jest włączone, liczba dla czasu booster_cpu_spikelevel jest potrzebna // żeby było dobrze akceptowane w odróżnieniu od mmtimer który podwyższa, zużycie procesora zostanie zmniejszone. booster_cpu_spikemax 3
// booster_cpu_spikelevel x [0 to 100] // Jeśli zażądanie procesorem jest ON, poziom na którym procesor chodzi powinien być ustawiony booster_cpu_spikelevel 75
// booster_cpu_floor x [0 to 100] // Jeśli zażądanie procesorem jest ON, poziom na którym procesor chodzi powinien być ustawiony na //mniejszym poziomie // (for booster_cpu_quiettime seconds) dla mmtimer. booster_cpu_floor 50
// booster_cpu_mminc x [1 to 10] // Jesli zarządanie procesorem jest ON, (Booster bedzie także wzrastał // the mmtimer od 1 dla każdych 5 minut. booster_cpu_mminc 2
// booster_cpu_quiettime // Sekundy wymagane przez CPU przewyższa booster_cpu_floor before // mmtimer zostaje ustawiony na 1. booster_cpu_quiettime 300
// booster_cpu_mmmin x [1 to 10] // Jesli zarządzanie procesorem jest ON, Booster2 nie będzie nigdy ustawiał mmtimer ponizej tej wartości. booster_cpu_mmmin 3
// booster_cpu_mmmax x [1 to 10] // Jesli zarządzanie procesorem jest ON, Booster2 nigdy nie ustawi mmtimer powyzej tej wartosci. booster_cpu_mmmax 8
// booster_lite_mode x [0 to 3] // Kontkoluje jak Booster-Lite jest wykonywany: // 0 - HLDS śpi 10ms jeżeli przez czas 10 ms nie otrzyma żadnych pakietów sieciowych. Jesli HLDS // otrzymuje pakiety, przestaje spac. (ten mod jest dodany // do prowadzenia odwrotniej kompilacji z tym jak działa BL v1.00 ). // 1 - HLDS kładzie sie spac po 10ms. Jesli otrzyma pakiet, // HLDS przestaje spać. Pojdzie spac na kolejne 10ms jesli nie otrzyma pakietow. // 2 - HLDS pojdzie spac na 50ms. Jesli otrzyma pakiety wstaje. // 3 - HLDS spi i wartosc tego jest standardowa. booster_lite_mode 3
// booster_lite_extra_sleep_frequency x // kładzie HLDS serwer do spania x milliseconds nawet jak pakiety sa otrzymywane. // Te ustawienie pozwala zmniejszyć obciazenie procesora. booster_lite_extra_sleep_frequency 0
// booster_stats_cpu_counter // Uzywana linia Booster zeby zapytywac procesor o wykonywanie czynnnosci. W podstawie to jest // "\Processor(_Total)\% Processor Time". Recznie ustaw to jesli potrzebujesz // wesprzec nie angielskie nazwy krajów albo zapytać specjalny interfejs. // Ten Cavar jest uzywany jesli booster_cpu_enabled jest ON.
// booster_stats_in_counter // Uzywana linia Booster będzie używane zeby zapytywać procesor. Podstawowo to jest // "\Network Interface(NDIS 5.0 driver)\Bytes Received/sec". Recznie ustaw to jesli potrzebujesz // wesprzec nie angielskie nazwy krajów albo zapytać specjalny interfejs. // This cvar is only used if booster_stats is turned on.
// booster_stats_out_counter // Sets the string Booster will use to query bandwidth out. By default this is // "\Network Interface(NDIS 5.0 driver)\Bytes Sent/sec". Manually set this only // if you need to support non-english counter names or to query a specific interface. // Ten Cavar jest uzywany jesli .booster_stats jest ON.
// booster_stats [0-1] // To zmienia statystyke. Ta opcja nie jest polecana.
// booster_trigger_cmd //Ustawia komende do wykonania w pierwszym czasie (podczas kazdej mapy) wtedy zuzycie procka // bierze booster_cpu_spikemax. To pozwala admina na takie jakby wylaczenie wallhacka // zablokowanie jako czynnosci ktora powoduje nadmierne przeładowanie procka
// booster_intping // to jest opcja która trzyma przeciętny ping gracza.
// booster_extping // To jest opcja która pinguje adres podany w booster_pingaddr.
// booster_pingaddr // Podaj adres (iw IP formacie x.x.x.x) plugin bedzie pingował raz na minute. Jesli zadna wartosc // nie jest ustawiona plugin nic nie bedzie robił. Ping podany dla tego adresu jest przydatny w utrzymaniu // odpowieniej wartosci na serwerze. Jesli gracze maja za duży ping, bedzie on zmniejszany przez plugin
Po tym, idz do hlds/cstrike/server.cfg i pomiedzy rcon_passworld i exec banned.cfg dodaj to:
Kod:
exec addons/booster/booster.cfg
|